درب لیزری یا cnc در اصفهان

درب لیزری یا cnc در اصفهان

  • 42

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

آشنایی با انواع درب لیزری یا cnc سی ان سی

تبریزفلز در اصفهان از انواع مختلفی از درب های لیزری استفاده می کند که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها می باشد. آیا شما هم با انواع درب لیزری آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

درب لیزری هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب لیزری آشنا کنیم.

 تکنولوژی برش لیزری چیست؟

تکنولوژی برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ امروزه این فناوری در صنعت به شدت مورد توجه و استفاده است. فرآیندی که با تاثیر موثر بر روی فلز با کاهش هزینه ها و حفظ بالاترین سطح ایمنی محصول نهایی را با بالاترین کیفیت ایجاد میکند.

برش لیزری با تمرکز بر قدرت لیزر با توان بالا، باعث ایجاد برش بر روی سطوح میشود. درواقع طبق این فرآیند انرژی جذب شده روی ماده به گرما تبدیل میشود و این گرما ماده را بخار میکند.

انواع درب لیزری در اصفهان

همانطور که میدانید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود.

در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

درب فلزی cnc

زیبایی و تنوع درب های cnc

معمولا مشتران اصفهان فلز برای ساخت درب لیزری در اصفهان زیبایی و تنوع را در نظر دارند. بیشتر افرادی که میخواهند درب لیزری را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

درب لیزری یا درب های فلزی دیگر؟

معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب لیزری نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب لیزری در اصفهان بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

رنگ کاری به چه صورت انجام می شود؟

رنگ کاری درب لیزری  در اصفهان به دو روش : کوره ای استاتیک یا اپوکسی انجام می شود. قبل از رنگ کاری، قطعات فلزی با حلال شستشو و چربی زدایی می شود

با چه استانداردی ساخته می شود؟

جوشکاری قطعات فلزی درب لیزری با الکترود و جوشکاری قطعات چدنی با co2 انجام می گیرد.برای جلوگیری از نفوذ آب درزگیری با مواد مخصوص انجام می شود

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

دوام درب لیزری

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب لیزری امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

خرید درب CNC

دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب لیزری این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید. ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کار را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید.

درب ساده روسی

رنگ درب لیزری

 پوشش رنگ در از دو نظر مورد بررسی قرار داده می شود. مورد اول رنگ درب فلزی که چه رنگی باشد، این موضوع بسته به نمای ورودی ساختمان متفاوت است و اغلب برای نماهای روشن از درب فلزی با رنگ تیره و به خصوص مشکی به کار می رود و برای نمای تیره از درب های روشن مانند رنگ سفید استفاده می شود.

مورد دوم کیفیت و جنس پوشش رنگ است به این دلیل که رنگ خوب و با کیفیت زیبایی درب را دو چندان نموده و ماندگاری کیفیت رنگ درب موجب افزایش طول عمر مفید درب فلزی شده و نیاز به تکرار رنگ آمیزی درب را از بین می برد. بهترین نوع رنگ درب که تحمل شرایط جوی و محیطی را در کلیه ی  مناطق آب و هوایی داشته و تغییر رنگ نمی دهد، رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. این نوع رنگ با ساختار خاص و منحصر به فرد خود درب شما را در مقابل پوسیدن، زنگ زدن و انواع آسیب های احتمالی ایمن نگه می دارد. از طرفی در طولانی مدت تغییر رنگ نداده و زیبایی درب ورودی ساختمان مانگار خواهد بود.

درب های فلزی با فناوری برش لـیزری

برش لیزری یکی از روش های نوین در ساخت انواع درب های فلزی است. که در آن  یک سطح فلزی با ضخامت مشخص را در معرض پرتوهای لیزری قرار داده و با مکانیسم های خاص، برش می زنند. قطر صفحات ممکن است سه یا چهار میلی متر باشند. و حتی میتوان بسته به قدرت یا توان دستگاه برش لیزری از ضخامت های مختلفی به منظور برش به کار برده می شود. در این روش توان پرتوهای لیزر به قدری بالا است که میتوانند صفحات فلزی با ضخامت های گوناگون را به هر مدلی که مشتری انتخاب نماید برش می دهند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 62
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 44
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
            آي پي امروز آي پي امروز : 21
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 15
            بازدید هفته بازدید هفته : 303
            بازدید ماه بازدید ماه : 303
            بازدید سال بازدید سال : 4645
            بازدید کلی بازدید کلی : 25118

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.217.76.105
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف